loading...
جوک پَ نَ پَ
مشعلی بازدید : 11 دوشنبه 28 مرداد 1392 نظرات (0)

فکر می کردم انگل دارم به دکتر میگم اقای دکتر برای انگل ما یه قرصی بنویس میگه قرصی بدم که بکشتش میگنم: پـ نـ پـ یه چیزی بنویس که خوب بزرگش کنه بعد قلاده ببندم دور گردنش ببریمش گردش
بعد نسخه رو داده میگم :از داروخانه بگیرم؟
میگه : پـ نـ پـ برو باغ وحش یه دونه تربیت شدش رو بدن بهت -----------------------------------------

برج مراقبت : باند يک آماده نشستنه,چرخ هاتونو باز کردين؟

خلبان : پَ ن پَ کف بريزين تو باند يخورده ليز بخوريم

برج مراقبت : حالا بخنديم کاپيتان؟

خلبان : پَ ن پَ بزن اون لايک قشنگه رو شاد شيم

برج مراقبت : کاپيتان توجيح هستين که جون مسافرا دست شماست؟

... خلبان : پَ ن پَ توجيح نشدم,ميشه يه راهنمايي بکنين

برج مراقبت : کاپيتان بلاخره ميخواي بشيني؟

خلبان : پَ ن پَ ميخوام پاشم يه دو رکعت نماز وحشت بخونم!

برج مراقبت : من خاااار مادر تو و فيسبوک و ....خش خش...خش خش...

آخرين مکالمات ضبط شده بر روي جعبه سياه....

-----------------------------------------

در پارکینگ رو باز کردم برم تو ، یارو اومده جلوش پارک کرده ، میگه می خوای بری تو ؟
پَ نَ پَ درو باز کردم هوای کوچه عوض بشه !

-----------------------------------------

سر مراسم عقد عاقد از عروس میپرنه:عروس خانم ایا وکیلم؟عروس میگه پ نه پ مجرمی!!

-----------------------------------------

از بلال حبشی میپرسن: واقعأ اسمت بلال حبشیه؟ میگه پ نه پ ذرت مکزیکیه!!

-----------------------------------------

ماشینو بردم کارواش یارو میگه میخوای بشوری ؟
پَ نَ پَ آوردم فقط اتو کنم !

-----------------------------------------

با دوستم رفتیم دکتر واسه عمل بینی ، دکتر میگه میخوای بینیتو کوچیک کنی ؟
پَ نَ پَ اومدیم بکوبیمش ۳ طبقه بسازیم ! 

-----------------------------------------

به داداشم میگم مگس نشسته رو مانیتور ، میگه بکشمش ؟
میگم پ نه پ بهش بگو بیاد عقب وگرنه چشماش ضعیف میشه !

-----------------------------------------

رفتم در خونه رفیقم … از پشت آیفون میگه … تنهایی؟ پـَـــ نــه پـَـــ خونه محاصره ست … بهتره خودتو تسلیم کنی

-----------------------------------------

به مامانم میگم:یه چیز بنداز روبابا خوابه… میگه:پتو خوبه؟ میگم: پـَـــ نــه پـَـــ میز ، میز خوبه !

-----------------------------------------

غذا مونده روی گاز خاکستر شده اومده میگه سوخته ؟ گفتم پَ نَ پَ بیش از حد جا افتاده !

-----------------------------------------

فرش پهن کردیم پشت بوم ، همسایه میگه شستین گذاشتید خشک بشه ؟
گفتم پَ نَ پَ انداختیم ویتامین D جذب کنه تا رنگ گُلاش ثابت بمونه !

-----------------------------------------

به استاد میگم لطفا كمكم كنید دارم مشروط میشم. میگه نمره میخوای؟
گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ نظر شما رو در مورد مقدار و جنس خاكی كه باید بریزم تو سرم میخوام!

-----------------------------------------

دوستم پاش تو گچه، یارو میگه شکسته؟
میگم پـَـَـ نــه پـَـَــــ پاشو گچ کرده که از شهرداری عوارض نوسازی بگیره

-----------------------------------------

تو یه ساختمون نیمه کاره با کلاه ایمنی وایسادم
کارگره میگه مهندس کلاه گذاشتی آجر تو سرت نخوره؟
گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ میخوام آقای ایمنی بیاد با هم کلیپ انیمیشن بازی کنیم

-----------------------------------------

پیک پیتزایی میاد در میزنه. یارو میگه پیتزا آووردی؟!؟!؟
میگه پـَـَـ نــه پـَـَــــ اومدم آشغالاتونو ببرم


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    ایا این ویبلاگ با حال بوده و جوک های زیبایی گذاشته؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 26
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 15
  • بازدید ماه : 21
  • بازدید سال : 55
  • بازدید کلی : 738
  • کدهای اختصاصی