loading...
جوک پَ نَ پَ
مشعلی بازدید : 8 دوشنبه 28 مرداد 1392 نظرات (0)

.

دختره اونو دیده میگه:شما کوهنوردید؟!

دوستم میگه پـَـــ نــه پـَـــ کارم باربریه.

بار خورد سمت کوه .الانم دارم برمیگردم!


&&&&&


زنگ زده گیر داده بیا بریم بیرون میگم کار دارم میخوام برم تعمیرگاه

میگه واسه ماشین؟

پـَـــ نــه پـَـــ یکی دو روزه گلوم درد میکنه میرم نشون بدم ببینم از کجاشه!


&&&&&


یکی از دوستام داره از دربند به سمت تجریش میرم باکوله پشتی .

دختره اونو دیده میگه:شما کوهنوردید؟!

دوستم میگه پـَـــ نــه پـَـــ کارم باربریه.بار خورد سمت کوه .

الانم دارم برمیگردم!


&&&&&




یکی از دوستام داره از دربند به سمت تجریش میرم باکوله پشتی .دختره اونو دیده میگه:شما کوهنوردید؟!
دوستم میگه پـَـــ نــه پـَـــ کارم باربریه.بار خورد سمت کوه .الانم دارم برمیگردم!

 




زنگ زده گیر داده بیا بریم بیرون میگم کار دارم میخوام برم تعمیرگاه میگه واسه ماشین؟
پـَـــ نــه پـَـــ یکی دو روزه گلوم درد میکنه میرم نشون بدم ببینم از کجاشه!


&&&&&


یکی از دوستام داره از دربند به سمت تجریش میرم باکوله پشتی .دختره اونو دیده میگه:شما کوهنوردید؟!
دوستم میگه پـَـــ نــه پـَـــ کارم باربریه.بار خورد سمت کوه .الانم دارم برمیگردم!


&&&&&


زنگ زده گیر داده بیا بریم بیرون میگم کار دارم میخوام برم تعمیرگاه میگه واسه ماشین؟
پـَـــ نــه پـَـــ یکی دو روزه گلوم درد میکنه میرم نشون بدم ببینم از کجاشه!


&&&&&


افسره وایستاده سر چهار راه داره با تایمر چراغ راهنمای ور میره دوستم دیده میگه اه ناکس داره زمانشو دستکاری میکنه؟
میگم: پـَـــ نــه پـَـــ داه استریت تیپس میره مردم پشت چراغ حوصلشون سر نره.


&&&&&


خط ریشمو زدم دوستم میه اه خط ریشتو چه بد زدی مگیم : آره خودم زدم میگه با ماشین زدی میگم پ نه پ با لیفتراک زدم !


&&&&&


میگم گوشیم تو خیابون رفت زیر کامیون
میگه شکست؟!
پ ن پ اومد بیرون گفت اخ قولنجم!

&&&&&


دوستم داشت مسواک میزد…
بهش میگم داری مسواک میزنی؟ میگه اره . میگم با چی؟
میگه با خمیر دندون…..
گفتم خاک تو سرت اینهمه بهت فرصت پ نه پ دادم استفاده نکردی

&&&&&


دارم کوله پشتی ام رو میبندم که بریم کوه ، مامانم اومده میگه کوله بستی بری کوه؟
گفتم پ ن پ کوله بارت بربند شاید این چند سحر فرصت آخر باشد….!


&&&&&


پشت در اتاق عمل وایستادم منتظر دکترم که برم برای زایمان پرستاره اومده نگام میکنه میگه زائو شمایی ؟
میگم پـَـ نـَـ پـَـ خواهرمه . ترسیده منو فرستاده جاش!


&&&&&


4 ساعته از بیرون صدای قار قار میاد…داداشم میگه صدای کلاغه ؟
میگم پــَ نَ پـــَ قناریه متال میخونه!


&&&&&


بعد از چند ساعت عمل بچم به دنیا اومده با کلی ذوق به بابام نشونش می دم . میگه بچته؟؟؟!!
میگم پَــــ نَ پَــــ اینو الان از اینترنت دانلود کردم نسخه آزمایشیه واسه تست تا اصلش بیاد!!!


&&&&&


داشتم میرفتم باشگاه وسط راه یادم اومد یه چیزی رو یادم رفته، برگشتم خونه*در زدم داداشم در رو بازکرده با تعجب میپرسه قاسم تویی؟!!!نرفتی باشگاه؟
میگم:پَــــ نَ پَــــ قاسم رسید من دیلیوریشم…


&&&&&


رفتم انشامو خوندم،معلمه اومده میگه:اینو به سبکه خودت نوشتی؟
پـَـــ نــه پـَـــ به سبک استیل البرز نوشتم!


&&&&&


یکی منو دیده بهم میگه اسمت سحره؟
میگم پ نه پ لنگه ظهرم !


&&&&&


دوستم داشته یه سوال درسی رو برام توضیح می داده بهش میگم از اول بگو متوجه نشدم. میگه از اول سوال؟
پ نه پ از جمع و تفریق اول ابتدایی شروع کن پایه ام قوی بشه!


&&&&&

هفته پیش مریض شدم، رفتم آمپول بزنم… آمپولا رو دادم به پرستاره… می گه آمپول بزنم؟
پـَـ نه پَــ، توش آب پر کن تفنگ بازی کنیم!


&&&&&


پام گرفت به سنگ افتادم تو چاله صورتم گلی شد رفیقم میگه گلی شدی
میگم پ ن پ سرمو فرو کردم توی کاکائوی داغ ، بشم بستنی عروسکی بدم داداش کوچولوت منو بخوره!!!!!

&&&&&


پرسید شبى زحال من دلدارم * گفتم ز رنگ بوى تو بیزارم * گفتا نکند دو تا شده شلوارت * گفتم پ ن پ فقط تو رو دوست دارم


&&&&&


به بابام میگم تصمیم گرفتم زن بگیرم میگه:میشناسیش؟ میگم:آره میگه:مجرده؟
میگم:پ ن پ منتظرم شوهرش اجازه بده بریم خواستگاری!


&&&&&

مرغ عشقم مرده و درحالی که پاهاش روبه بالاس افتاده کف قفس دوستم اومده میگه : اِ اِ اِ مرغ عشقت مرد ؟
پـَـــ نــه پـَـــ کمر درد داشت ، دکتر گفته باید طاق باز دراز بکشه کف قفس


&&&&&


به بابام می گم برو تو حموم و نگا کن سوسک نباشه … میگه دکککی .. می ترسی؟!؟!
پَ نه پَ با احساساتم بازی کرده نمی خوام ریختشو ببینم !


&&&&&


پا گوشی نشستم دارم فیلم کوتاه میبینم.دوستم میگه :کلیپه
پـ نـ پـ اپلیکیشن های فوق پسورد صندوق صدقاتو دارم باش باز میکنم


&&&&&


با رفیقم داریم تو خیابون راه میریم یک افغانی دیده میگه افغانیه؟ گفتم پـَـ نــه پـَـ جومونگ هست لباس کارگری پوشیده اومده ایران کار کنه پول در بیار آخه کره بیکاری بیداد میکنه


&&&&&


گزارشگر : و در اینجا گوساله ای را در حال شیر خوردن می بینیم ! پـَـَـ نــه پـَـَ گوساله ای را می بینیم که مامانش رو داره باد می کنه بره هوا . خودش با دوستاش برن ددر


&&&&&


با دوستم رفتیم خرید.برگشتیم دیدیم ماشینش نیست میگه: دزدیدنش میگم نه په خسته شده بود از بس منتظر ما وایساد. اس ام،اس داد گفت من میرم خودتون بیاین!


&&&&&


مگس اومده تو خونه رفتم حشره کش آوردم مامانم میگه میخوای بکشیش؟ پـَـَـ نــه پـَـَـ ،
میخوام بزنم زیر بغلش بوی عرق نده


&&&&&


استاد به شاگرد میگه : پنچره شاگرد میگه : ببندمش؟!! پـَـــ نــه پـَـــ پنجره دن داش گلیر آی باری باخ باری باخ

&&&&&


یکی قله اورست رو فتح می کنه بر می گرده پایین بهش میگن قله سرد بود میگه : پـَـــ نــه پـَـــ شومینه درسته کرده بودن رو قله هوا گرم شده بود


&&&&&


یکی خانمی ژله درست می کنه مرد خانه می آد عصبانی بوده در رو محکم می بنده ژله شروع می کنه به لرزیدن زنه میگه در رو محکم بستی داره میلرزه مرده گفت: پـَـــ نــه پـَـــ دیده من عصبانی هستم ترسیده داره می لرزه


&&&&&


رفتم درمانگاه به آقای دکتر گفتم یک گواهی به من میدید گفت می خواهی فردا نری مدرسه گفتم: پـَـــ نــه پـَـــ می خواهم یادگاری نگه دارم یاد این موقع که مریض شدم بی افتم بخندم

&&&&&


یکی با یکی دیگه داشت تو اتاق یواشکی حرف میزد من داشتم یواشکی گوش می دادم و گوشم رو چسبانده بودم به در اتاق در رو باز کرد بهم گفت فال گوش وایساده بودی گفتم : پـَـــ نــه پـَـــ داشتم ضربان قلب در را گوش می دادم ببینم خوب می زنه یا نه

&&&&&


سر امتحان دارم به فرمولای کف دستم نگاه میکنم مراقبه اومده میگه داری تقلب میکنی؟؟ گفتم پـَـ نـَـ پـَـ دارم لیست خرید روزانموچک میکنم چیزی از قلم نیوفتاده باشه


&&&&&


رفتم تعمیرگاه مکانیکه میگه بشین بزن ، میگم استارتو؟ میگه پـَـ نـَـ پـَـ منو


&&&&&

رفتیم موزه حیوانات دوستم میگه اینا خشک شدن؟ پـَـ نـَـ پـَـ فیگور گرفتن برای عکس

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    ایا این ویبلاگ با حال بوده و جوک های زیبایی گذاشته؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 26
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 22
  • بازدید ماه : 28
  • بازدید سال : 62
  • بازدید کلی : 745
  • کدهای اختصاصی