loading...
جوک پَ نَ پَ
مشعلی بازدید : 11 سه شنبه 29 مرداد 1392 نظرات (0)

پ ن پ های جدید و خنده دار 2013

صبح رفتم کنکور بدم

مراقب میگه تو هم اومدی کنکور بدی؟

گفتم : پـَـَـ نه پـَـَـ اومدم اینجا برم دستشویی !!!

پ ن پ های جدید و خنده دار 2012

با دوستام رفتیم پایگاه انتقال خون

میگه شمام اومدین خون بدین؟

پـــ نه پــ ما پشه ایم اومدیم مهمونی … !!!

پ ن پ های جدید و خنده دار 2014

خونمون رو عوض کردیم به بابام می گم کی واسه خونه خط می گیری؟

میگ ه خط تلفن؟

پـَـَـ نــه پـَـَــــ خط نستعلیق روزی دوبار هم از روش بنویسیم

پ ن پ های جدید و خنده دار اسفند 91

داریم لوازم می زاریم توی ماشین که بریم مسافرت

همسایمون میگه دارید میرید مسافرت؟

پـَـَـ نــه پـَـَــــ قراره از امشب توی ماشین زندگی کنیم

پ ن پ های جدید و خنده دار فروردین ماه 92

به مامانم می گم قوری کجاست ؟

می گه می خوای چای بخوری ؟!

پــَ نه پــــــَ می خوام دست بکشم روش شاید غولی چیزی ازش درومد!!!!!!

پ ن پ های جدید و خنده دار سال 92

رفتم فروشگاه می گم : سیخ داری؟

می گه : برای کباب؟

پ ن پ برا خاروندن دیافراگمم از تو دهنم می خوام

پ ن پ های جدید و خنده دار فروردین

تو آشپزخونه استکان از دستم افتاد شکست

مامان اومده میگه چیزی شکستی؟

پـَـَـ نــه پـَـَــــ شیشه ی نازک تنهایی دلم بود منتها صداش رو گذاشتم رو اکو حال کنین

پ ن پ های جدید و خنده دار باحال

نون بربری خریدم همسایمون منو دیده میگه نون بربریه؟

پـَـَـ نــه پـَـَــــ ماشین جدیدمه طرح بربری تولید شده

پ ن پ های جدید و خنده دار اسفند

همسایمون تو لباس فرم منو دیده میگه سربازی؟

پـَـَـ نــه پـَـَــ عضو سیاه لشگر سریال مختارم محل فیلم برداری رو گم کردم

پ ن پ های جدید و خنده دار زمستونی

در پارکینگ و باز کردم برم تو یارو اومده جلوش پارک کرده میگه می خوای بری تو؟

پـَـَـ نــه پـَـَــــ درو باز کردم هوای کوچه عوض شه

پ ن پ های جدید و خنده دار بهاری

کامپیوترم یه ویروس گرفته بود رفتم کلی پول آنتی ویروس اورجینال دادم بعد سه ساعت اسکن ویروسه رو پیدا کرده پیغام داده:

آیا مطمئن هستید که می خواهید این ویروس را حذف کنید؟

پـَـَـ نــه پـَـَــــ می خوام ازش نگهداری کنم بزرگ بشه، بشه عصای دستم و نور چشام

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    ایا این ویبلاگ با حال بوده و جوک های زیبایی گذاشته؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 26
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 13
  • بازدید سال : 47
  • بازدید کلی : 730
  • کدهای اختصاصی