loading...
جوک پَ نَ پَ
مشعلی بازدید : 10 یکشنبه 27 مرداد 1392 نظرات (1)

به دوستم میگم نمره ها رو زدنا. میگه با شماره دانشجویی؟ میگم پ ن پ با شماره کفش. اونایی که دمپایی داشتن رو هم مردود کردن...

 

خونه خالم اسباب کشی دارن،همه وسایل بار وانته ،یارو همسایشون اومده میگه اسباب کشی دارین؟میخواین از اینجا برین؟میگم پ ن پ:این وسایل دلشون پوسید تو این خونه ،داریم میبریمشون پارک یه هوایی عوض کنن!!!!!!

 

دارم کرکره مغازه رو پایین میکشم.دوستم میگه داری مغازه رو میبندی؟
میگم پ ن پ گرمم شده دارم با کرکره خودمو باد میزنم...

 

میگم درس مکانیک سیالات 9 شدم، میگه: یعنی افتادی؟ میگم پ ن پ استاد گفت دست و بالم تنگه این 9 رو بگیر حالا بقیش رو هم سر ماه میدم!

 

گفتم چندیست دچار درد وماتم شده ام
چون شمع که میسوزد کم شده ام
گفتا نکند که عاشق من شده ای؟
گفتم پ ن پ عاشق عمه ات شده ام.

 

گودزیلای ما(8سالشه) تو چشش چیزی رفته بود همینجور داشت چشش رو می مالید و اشکش همین جور میریخت حالا مکالمه ما من از روی دلسوزی :چی شده چیزی تو چشت رفته؟
او:پ ن پ تایتانیک دیدم دلم سوخت اشک ریختم آه خدای من
بیا درش بیار دیگه...
من:د ن د بمونه تو چشت تا چشت درآد ....
لایک=خوب کاری کردی حقش بود
لایک= بدتر از اینا حقش بود
در ضمن لایک مخالف نداریم ها
اونی که درد گودزیلا داری بلایک

 

امروز تو خونه بودم یهو مامانم اومد از بازار سبزی خوردن تازه ام دستش بودم گفتم مامان چه سبزییای تازه ای خریدی؟؟؟گفت پس نه دزدیدمشون... بعد گفتم مامان شما هم 4جوک میرین گف پس نه فقط خودت می ری؟؟؟ به افتخار هر چی مامان گله بزن لایکو

 

دندونم سیاه شده، میگه خراب شده؟ گفتم پَ نَ پَ این یه دونه خارجیه مدل Black Edition!

 

مروز رفتم قنادي گفتم ببخشيد كلاه بوقي قشنگ داري؟؟؟
گفت واسه تولد ميخواي؟؟؟
گفتم پ ن پ واسه پسر همسايه مادرزن داييم ميخوام ديدم داره بارون مياد بزاره سرش مثل ناودوني عمل كنه
بزن لايكو

 

ه فیلترشکن جدید به دوستم معرفی میکنم. میگه: جدی؟ کار میکنه؟ فیس بوکم باز میکنه؟ میگم: پ ن پ فقط پیوندها رو باز میکنه

 

به دايي ميگم دايي اين لوبيا چشم بلبلي داره توش
ميگه پ ن پ لوبياي چشم قناري داره

 

چهارمین پستمه دوستان لطفا حمایت...
..............................................................
کارت سوخت ماشینو برداشتم دارم میرم
بابام:میری بنزین بزنی؟
من:پ ن پ میرم آب هویچ بریزم تو باکش نور چراغاش زیاد شه!!!!

 

تنهایی داشتم کمد اتاقمو جابجا می کردم،مثل هرکول دودستی کمدمو بغل گرفته جابه جاش میکردم،
مادرم از راه رسید می گه:کمدتو جابه جا می کنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
می گم پ ن پ دلش گرفته بودبغلش کردم،دلداریش بدم.

 

به مامانم میگم پول بده!!!میگه اونایی که دو روز پیش گرفتی چی شد؟؟نکنه همشو خرج کردی؟؟؟ تا اومدم بگم پـَـ ....زد تو دهنم,نذاشت حرف بزنم
من فقط میخواستم بگم پـَـَـس اندازشون کردم

 

یه مگس سقوط کرده تو آبگوشتم،مامانم می گه:
برات عوضش کنم؟
می گم:پ ن پ من همینو می خورم،برو یه تازشو واسه مگسه بیار .

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    ایا این ویبلاگ با حال بوده و جوک های زیبایی گذاشته؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 26
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 19
  • بازدید ماه : 25
  • بازدید سال : 59
  • بازدید کلی : 742
  • کدهای اختصاصی